Sunday 13 December 2015

PERASMIAN WISMA & HOTEL KGMMB


Hari yang dinanti-nantikan oleh KGMMB sekitar 44,000 tiba apabila YABhg Dato' Seri Idris Haron, Ketua Menteri Malaka hadir merasmikan Wisma dan Hotel KGMMB. Majlis berlangsung di Hotel Boutiqe K3P-KGMMB Mutiara Inn, Taman Bukit Piatu Mutiara, Melaka pada 30 November 2015, jam 3.00 petang.



Dalam ucapan perasmian, Ketua Menteri Melaka itu memuji dan mengucapkan syabas atas usaha KGMMB membina hotel dalam bandar Melaka yang sememangnya memerlukan banyak bilik penginapan untuk para pelancong yang datang ke Melaka. Manakala, Dato' Hj. Mohamed Sabri selaku Presiden KGMMB menyampaikan ucapan alu-aluan mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga atas kesudian Ketua Menteri Melaka merasmikan Wisma dan Hotel KGMMB itu. Dalam ucapan tersebut, Presiden juga bercerita sejarah perjuangan KGMMB dan usaha-usaha yang dijalankan oleh KGMMB dan Koperasi KGMMB.




Sehari sebelum perasmian, Pegawai Kanan KGMMB dan Ahli Lembaga Koperasi KGMMB Bhd mengadakan Majlis Tahlil dan Bacaan Yaasin. Majlis tersebut berlangsung di Hotel KGMMB selepas solat Maghrib pada 29 November 2015.




No comments:

Post a Comment